tjo. nu är man ägare till en suburban. men bilder kommer imorgon, de roliga va att takhöjden e lika hög som vanen..=)
tråkiga saker va att de sprang upp ett rådjur när vi drog hem den. bilen framför bromsade.. jag hann inte stoppa subben så den gled in i bilen framför.. slog sönder en lampa.. stackars 945a.. =(
men men.. den bränner tändmodulen så fort man startar den å varvar till lite. så de ska ja försöka fixa. nån som har något tips?
ananrs e den väl lite smårostig
den är orginal 4wd men då fördelningslådans lameller måste bytas byggde han om den till 2wd.
bakaxeln är en från -95ans suburban. han sa nått om att den va diffad oxå.
hämtade bilen 12 mil hemifrån. va intressant att bogsera utan värme.. deva minusgrader ute. men ja..
I made it!
bilder kommer...