300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Bara en snabb fråga, är det bara att dra loss dörrlisterna från dörrarna eller är det några bultar man ska ta loss först? Vill inte testa utan att veta, blir inte så snyggt om dom bara hänger där sen... Det är de senare tjocka listerna (bilden).
Citat från: Kasi skrivet juni 12, 2008, 15:49:43 Bara en snabb fråga, är det bara att dra loss dörrlisterna från dörrarna eller är det några bultar man ska ta loss först? Vill inte testa utan att veta, blir inte så snyggt om dom bara hänger där sen... Det är de senare tjocka listerna (bilden).Finns redan omskrivet nånstans men i allafall, de är limmade och går inte dra bort för då bucklar sig hela dörren och det ser riktigt fult ut efteråt!Tror nån kört med lite värme och sen typ fiskelina eller nåt och "skurit" bort listerna och sen kanske gnuggat bort limmet som blev kvar på dörrarna. Vet att "user" tog bort dem men även nån mer. Kan kolla när tid finnes om jag hittar den tråden. Annars sök på lister och ange "user" som författare i sökningen.
när jag slet bort mina blev inte dörrarna så fina men jag fick höra i efterhand att man tar fiskelina och sen nått mer tror det står hur man gör det smidigast i återfallets projekt tråd men den är ju på 100 sidor snart