Dom plåt jag hade till min 460 (-94) var 14". Tror det var 14" original i alla fall på sugisarna, kan hända att det levererades 15" till turbobilarna, men jag är lite skeptisk.
Lite halv-ny Golf eller Opel kan nog ha, fast dom är det större centrumhål på.