
Är det så här det fungerar tro?
När luften går in i insuget lyfts skivan.
Blå pil: Här går styrtrycket in, och motverkar ventilen, olika tryck vid olika temperaturer
Röd pil: Ventil som styr mängden bränsle. Påverkas av en hävarm från insugsskivan.
Svart pil: Bränslegång från huvud ut till spridare. Gnistar man upp detta hål ökar flödet.
5000:-, är det för ett huvud eller är det bara jobbet? Inte direkt gratis. Men sen är det väl inte så många som håller med gnistningen heller.