Funderar nu på att sälja min remhjoan som jag var och hämtade hoss A`le i stocholm
Bilen är inte bes eller skattad, behöver en uppsmörjning av bromsarna då den har stått ute ett tag, dock inte i min ägo
riktigt fin bil i "mint" condition, funkar som den ska och går klockrent, kan behövas ställa in tändningen lite då fördelartornet sitter monterat effter hörslen =)
Tele orange med VÄLDIGT lite rost lila/brun inredning, har varit brun men blivit blekt av solen så delar av den är lite lila =) välldigt charmigt.
Det enda jag kan tänka mig krabbar på den är att det rasslar när man ska lägga i växel så man måste låta den gå på tomgång annars rasslar det.
bilder kan ordnas till den som är seriöst intresserad av denna pärla, perfekt att bygga på eller ha som finbil, det hadde jag tänkt iallafall.
8??? mil har den gått och den säljes pga att jag tror jag inte hinner med den redigt.
Pris är bud och den står i Alvesta i Småland
OBS har kostat mig ett par tusen så den skänkes inte bort, då behåller jag den och bes den och har en bil som är i princip gratis att äga