har inte uppdaterat på länge nu då jag haft extrema problem med datorn, men "data" ljudet i bilen blev skit tyvärr omgivningen antar jag det var som gjorde att det sket sig, menmen det är bara o börja på nytt, så nu har jag suttit och glott på högtalare, och hittat riktigt billigt nedsatta högtalare, och jag måste bara fråga er här, att ha 6*9 där bak i bilen, Varför känns det som en sjklarhet ? varför inte 6*9 fram ? och 5,25 bak ?

bara kom o tänka på det

men så nu ska jag se till och låna pengar och beställa 3 par 6,5 och 2 par 4". Rm Audio hette högtalarna, 6,5 var nedsatta från 499:- till 149:- så man kan passar ju på

Här om veckan när jag höll på med ljudet i bilen traskar våran ny inflyttade granne förbi och hälsar lite, då efter ett tag upptäcker han att jag är ljudfantast då han ser allt mitt pul, och sedan så säger han det fan jag har en kondensator, och 2 steg som bara ligger och skräpar om du vill ha ? så jag frågade märke och Tackade och var glad. då säger han Biltema.! " VAA ? tänkte jag " Nr fan tillverkade Biltema kondensatorer ? aja

men då när jag får grejerna så ser jag att det är JÄTTE gammalt och då tänkte ahhh KVALITE

jag fick ett steg som ligger på 2x200W och en kondensatorn ligger på 1Farad, och det räcker ju gott. Mycket trevlig granne må jag säga ^^,
Men får jag hem det så kommer det att börja byggas igen

ingen ide o ge upp blir så tråkigt då ^^ roligare med lite utmaning

Sedan så jag har bankat lite plåt nu efter Vurpan och det är bara spackel och färg kvar nu

tänkte att kjol paketet ska på nu med

Fronten vart så intryckt och däven så jag såga bort skiten, den var bara rostig endå

och visst det ser fult ut nu, men det kommer inte att synas sedan när kjolpaketet glider på ^^, Så nu till bilderna och dom får tala lite för sig sja =)

Bild på hur det blev på sidan efter allt bankande kommer snart =)