ja frontspoilern har jag vridit å¨vänt på i en hel vecka nu hur jag ska göra med...
vart ju bra sugen på den r-sportfronten som peter har på sin "bruksbilsprojekt"
men att lyckas hitta en sån känns inte så troligt .
desutom känns inte glasfiber redigt rätt då det spricker lätt....
senaste projektet på front är en 940 front ihopskruvad under orginal kofångare.
blir väldigt mycket "brutalstuk" men det är iofs så resten av bilen med har börjat utvecka sej.
måste fundera på det nu över julen hur det ska bli,.
nu står bilen iallafall på hjulen igen.
har dock redan hittat flera saker som jag måste göra om

men nog om det.
just nu är jag gött less på skiten, hade tänkt få ihop den klart för att rulla in i lackeringsrummet.
men först så strulade diselvärmaren i garaget så 2 timmar gick åt helvet där.
sen var jag tvungen att köra in min micra (bruksbil) till verkstad då nån klant inte fick stopp på bilen i en korsning å tryckte in hela fronten på den.så den går troligen till skrot efter att försäkrningsbolaget troligen komer säga att det är för dyrt att laga den.

sen när jag väl kom till garaget så skulle jag börja med att sätta dit nya stötd'mparna, men då så va ju den stora "stosen" som håller dämparen i ovankant av fjäderbenet (740 fjäderben, lika som på 240) gängpaj så gick 2-3 timmar där innan den gick å få dit, sen när jag skulle sätta dit fjäderbenen så hade jag missat att sätta dit muttrarna till nedre spindlarna , va visst nån typ av fingängad m12 där å jag mosade dit std gängade muttrar

så nu åker jag på å köpa nytt dit, sen saknar jag massa smått i bultväg till bromsok å skit så blir en vända till järnhandlaren vartefter.
måste ta mej en rejäl funderare på om det är värt å spara lite på stressen å slänga ut pengar från sparkontot å trots allt lämna bilen på lack elller om jag ska göra jobbet själv istället nu

känns som om jag skulle behöva avlasta mej lite med å lämna bort det relativt stora jobbet. men det tynger rejält i plånboken med....