Författare Ämne: knotans 360, "såld  (läst 510248 gånger)

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 729
  • Old Volvo's never die, they only go faster!"
    • Visa profil
SV: knotans 360 NU verision 2!!
« Svar #160 skrivet: september 01, 2009, 19:47:39 »
mjo jag har inte hållit på med bilplåt förr men byggt mycket konstruktioner i tunn rostfri plåt,
nackdelen där är att man inte kan fuska å spackla efteråt som jag kan göra nu,
å sen är det jävligt mycket dyrare att skrota ner stora rostfria detaljer för man lyckats svetsa böggligt, chefen blir sällan glad då  :P

okej ja rostfrit är ju lite dyrare.. men man vill ju gärna undvika att spakla allt för mycket med för det är så jävla drygt att slipa  ;D
Old Volvo's never die, they only go faster!"

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #161 skrivet: september 01, 2009, 20:23:34 »
Blir grymt det här!
Du blir inte först med den breddningen men först med en färdig bil ser det ut som! _343dl_ har legat nere länge i sina projekttrådar..http://www.300power.com/forum/index.php?topic=2513.msg30124#msg30124

Hur gjorde du med trösklarna, samma princip som bakskärmen eller?

Snyggt jobbat!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #162 skrivet: september 01, 2009, 21:12:32 »
det är bara fördiga projekt som räknas.  ;D
när dem passerar två säsonger utan att ha rullat så slutar jag alltid å läsa projektråden...  :P

fasn önskar dygnen va en 5 timmar längre, skulle kunna vara 6-7 timmar där om dan isåfall ju...

som det är nu hinner man ju knappt 2 timmar om dagen ..  :(

har måttat lite på infästningar å momenstag osv til bakaxeln nu..., det blir relativt lätt å få till ser det ut som   ;D

ska kanske ställa mej i svarven imorrn ett tag å se om man kommer nånstans med den biten...

allt blir upphängt i nylonbussnigar, va först inne på uniballs, men iom jag har gratis material typ nylon å rör mm på jobbet så får det bli nylon ändå

Kurre86

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2439
  • Riktiga bilar har ett lambdamärke i fronten!
    • Visa profil
    • Min hemsida
« Svar #163 skrivet: september 01, 2009, 21:18:55 »
Gratis nylonbussningar låter inte helt fel! Du känner inte för att svarva några extra när du ändå är i farten, jag betalar gärna en slant...
Volvo 340 DLi -87
Volvo 343 DL -76
Volvo 240 GL -88
Skoda Fabia 1,4TDI -06
SAAB 9-5 2.0t Biopower -06
Honda CBX 550 F2 -82

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #164 skrivet: september 01, 2009, 21:21:31 »
ja håller med bilen ska rulla så fort som möjligt är ju medlem på zatzy där har du en kille som snart hållt på i 5år med sin bil och inte klar än så..
men riktigt skoj att de rullar på kommer bli riktigt grymt man känner riktigt hur det skriker i bygg lusten riktigt inspererande

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #165 skrivet: september 01, 2009, 22:17:44 »
jag äönskar bara dygnet hade felr timmar,

mät upp ungefär hur många å storlekar på bussnigarna så ska jag se om det går å lösa....

problemet är nog inte materialet, snarare tiden å ställa mej i svarven, timmarna försvinner fort när man står i maskinparken  :(   

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #166 skrivet: september 01, 2009, 22:44:58 »
Två timmar försvinner ju fort när man har roligt ja.. sen är det 22 långa timmar till nästa session.....
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #167 skrivet: september 02, 2009, 00:12:57 »
ja timmarna går fort när man har roligt

Kurre86

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2439
  • Riktiga bilar har ett lambdamärke i fronten!
    • Visa profil
    • Min hemsida
« Svar #168 skrivet: september 02, 2009, 08:31:00 »
Tänkte inte på att det knappast blir standardbussningar när du byter bakaxel... Får se om jag lyckas mäta något...
Volvo 340 DLi -87
Volvo 343 DL -76
Volvo 240 GL -88
Skoda Fabia 1,4TDI -06
SAAB 9-5 2.0t Biopower -06
Honda CBX 550 F2 -82

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #169 skrivet: september 03, 2009, 12:54:40 »
är sjukskriven från jobet idag, klantig som man är så lyckades jag slå storsläggan över tummen igår på jobbet.

tur man har klippkort på vårdcentralen när man råkar ut för skit ofta så ska strax till läkaren å se om den är bruten eller om det blir att slita dän nageln eller i bästa fall bara dränera skiten.
ser ut som en blå potatis som växt fast på min vänstra hand  ::)

passar på å läser runt lite ang regbesiktningar.

finns två val om jag vil den besiktad å godkänd.

antingen amatörbyggt fordon , alt ombyggt fordon...

amatörbyggt kräver att man byggt helt ny bärande ram,. men iom att min bil är tänkt å ha kvar std framvagnsinsfästningar och std hjulhus fram, så får den isåfal reggas som mbyggt fordon.

fördelen är att det är billigare å enklare , nackdelen är att man inte får regga den med turbo eller högre effekt. isåfall måste den reggas med tex en std 200ft å katalysator å hela skiten, vilket känns lite onödigt om jag skla hinna få den klar till våren.

ett alternativ vore å få den reggad med den lägre vikten, reggad med bur, ny baklvagn å nya fjäderben fram.
då är karossen å chassit fullt godkänt, sen kunde man regga den med megasquirt å e85 som bräsnle, då blir den en miljlöbil å evnuellt kunde man få den reggad med 5% ökat vrid å 10% ökad effekt. (bara för att ha på papper att den oxå är smått trimmad)

nackdelen med det är att man fortfarande måste ta bort turbon vid besiktning i framtiden >:(

killen på SFRO var upptagen under dagen nu så jag skulle återkomma till han ikväll så kundevi gå igenom lite mer ingånde vad för alternativ som finns.

skulle vara trevligt att få den reggad med turbo sammtidigt.

eventuellt kanske man skulle passa på å kapa bort orginal hjulhus fram å modda fästen för framvagnsbalk å sen med ny torpedvägg å kardantunnel (som går åt i varje fall )  så skulle den eventuellt kunna reggas som amatörbyggt fordon me en hemmakonverterad b200 turbomatad som då kunde bänkas till typ 0.5 bars ladd å få den reggad med den motorn  :)
nackdleen med det är att jah ändå lär få sätta på katalysator, samt att den registreringen kostar ca 10.000, men det kunde det kanske vara värt ändå.

reggad å klar med allt godis å en trimmad turbomotor kunde den vara värd en del när dt väl ska säljas så länge karossen inte hinner krockas förståss

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #170 skrivet: september 03, 2009, 13:40:12 »
ett MSD6a tänsystem beställt, så man  kan ladda på lite med e85 sen  ;D

elleshar

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1271
    • Visa profil
« Svar #171 skrivet: september 03, 2009, 16:15:55 »
Du får väl häkta i en B230FK t.ex. och besiktiga som ombyggt så länge du har byggt om tillräckligt mycket runt om? För original så ligger den motorn på 135 Hp och 230 Nm vilket inte är över  begränsningarna för ombyggt.

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #172 skrivet: september 03, 2009, 22:05:08 »
jo det får man, men känns drygt rent ekoenomiskt att behöva skaffa fram en komplett 230fk motor å häkta dit när jag ändå ska byga en egen bättre motor.

skulle isåfall vara enbart för regbes å sen sälja men känns onödigt ändå   :-X

vart ett ryck till garaget ändå. fick spader av å sitta hemma,

fick lite gjort ändå. nu är första sidan nästan klar

elleshar

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #173 skrivet: september 03, 2009, 22:08:25 »
Det är ett jävla tempo du har rent ut sagt ! Och bra ser det med ut.

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #174 skrivet: september 03, 2009, 22:13:28 »
blir det breda dörrarna och sånt sen då så dom passar bättre med bakskärmana eller hur tänker du??

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #175 skrivet: september 04, 2009, 21:29:05 »
nix dörrar å bakrutorna kommmer sitta på orginal possition.
vill ha lite "pikespeak-stuk" på breddningen, ser ju så rått ut  :o 8)

fronten kommer inte heller breddas, enbart isåfall en bredare frontspoiler.

kolla skrämarna fram så kan man skymta(dålig vinkel på kortet dock) att längst fram är skärmen orginal , därav att orginal kofångare passar, men i bakkant är skärmen utdragen 30mm så den är dvs breddad i en kilform.

inget fram men bredare bak....

all plåt i fronten under kofårnager å det ska bort, blir nån typ av plastspoikler där istället.

så fick man lite gjort enstund efter jobbet idag med,
momenstag fixade å svaravde bussningar.
sen en främmre konsol för det med.

kommer fästas i en fykrantsprofil mellan länkarmsinfästningar i ned kant å sen i buren i ovankant.

ska iväg imorrn till järnhandeln å köpa nytt gängstag, hade inte så det räckte till justerskruvarna. m20 dimension borde räcka till hoppas jag  ::)

momenstagen kommer bli kortare, tog till lite på jobbe bara så jag kunde kapa till rätt längd på plats .

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #176 skrivet: september 04, 2009, 21:35:02 »
upptäckte föresten ett "problem" med idag, kardantunneln på bilen är ju centrerad, likaså motrn, men medbringaren på bakaxeln är ju förskjuten åt höger, ganska myxket dessutom, :-X  .
 hur har ni andra med stel bakaxel löst det  ???

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #177 skrivet: september 04, 2009, 23:35:11 »
va då förskuten den är väl centrerad?? det är jag ganska säker på

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #178 skrivet: september 05, 2009, 10:03:19 »
nej den är förskjuten ett gäng centimeter åt höger, iom pinjongdrevet sitter på sidan om diffen ::)

peter schmidt

• Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
« Svar #179 skrivet: september 05, 2009, 12:34:31 »
Inga problem kardanen får plats  :D kolla in min bruksbil + zyklons.
"don't buy it if you can build it!"

kullke

• Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
« Svar #180 skrivet: september 05, 2009, 12:58:10 »
nej den är förskjuten ett gäng centimeter åt höger, iom pinjongdrevet sitter på sidan om diffen ::)
Med original 300drivlinan är det också förskjutet, för pinjongdrevet (som är i linje med vevaxeln) sitter lite till höger i diffhuset men diffhuset sitter centrerat (drivaxlarna är ju lika långa) så motor, momentaxel och låda ligger ju inte i linje med bilen original.
Det jag försöker säga är att om du har motorn i original motorfästen fram kommer nog vevaxel och utgående axel ur lådan att nästan gå i linje mot din piniongaxel så att kardanaxeln kommer gå rakt.
Kardantunneln är ju nog ganska bred så förhoppningsvis går kardanaxeln att montera utan att göra om tunneln, och det har ju ingen behövt göra vad jag vet så troligen går det.
Så din kardanaxel kommer toligen att hamna på nästan samma plats som original momentröret, och din kardanaxel blir ju knappas lika grov som ett momentrör :-\

zyklon

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
« Svar #181 skrivet: september 05, 2009, 16:35:48 »
inget du behöver fundera på!.. centrera bakaxeln så löser kardanknutarna resten!.. kika min o peters som sagt :D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #182 skrivet: september 05, 2009, 18:38:44 »
ett steg närmare. nästa är å tillverka länkarmarna...

hittade ju dessvärre ett rosthål i ena hjulhuset (har inte kollat andra sidan än   :lol:   )

så vill få det fixxat åtminsitonde lite halvdant, kommer inte lägga ned min själ i det men ändå vil jag ha plåt å inte bara body .

ang centreringen av kardan va det soms agt inget problem, såg vägrre ut inann jag fick dit kardanen  ::)

elleshar

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #183 skrivet: september 06, 2009, 00:14:25 »
Och hej vad det går i verkstaden, Jag sitter och dricker öl och du är kreativ, det är lite orättvist tycker jag :)

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #184 skrivet: september 09, 2009, 21:41:32 »
har inte hänt så mycket senaste dagarna.

har funderat lite över hur jag ska bygga länkarmarna till bakaxeln.
har slutligen bestämmt mej för att använda 240ins främmre länkarmsbussningar å sen stumma fästen bak mot axeln.

anledningen att inte använda stumma bussnigar både fram å bak är för brytningarnas skull när axeln tiltar å sidorna, dvs när kraften flyttas uppåt/neråt mellan höger å vänster hjul i kurvor så måste länkarmen kunna vridas,
tror det blir bra som det blir med gummi fram å stumt bak då det kan röra sej utan att vrida allt för mycket på svetsfogar å rör.

har svarvat /fräst infästningarna å rör til länkarmarna är fixxat, blir ett utv 42mm rör med 4 mm godstjocklek å sömlöst som länkarm, det bör räcka til gott å väl hoppas jag.

sen går man å funderar lite över motorkonfigen.
lutar i dagsläget åt kompressormatning.
anlerdningen är en snäll motor med mycket vrid ända från botten till toppen.
en riktigt vass topp å kam med en något överdrevad m112a, borde ge nånstans i krokarna runt 1.2 bars ladd från 2000 rpm å en topp som drar upp till 6000 å varvstoppet på 7000 för å få ett brett register.

Bergvik

• Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2598
    • Visa profil
« Svar #185 skrivet: september 09, 2009, 22:00:57 »
m112? Är det en Eaton kompressor?
Hur 'stort' är det för en som inte är så värst insatt i kompressorer?

Brett register låter nice  :)
Tror inte det finns någon 300 som kör kompressor? Inte många i alla fall.

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #186 skrivet: september 09, 2009, 23:13:48 »
112an är "ganska" stor  ::)
den klämnar väll 1.8 liter lr nått per varv. pallar enligt spec 14k varv, dvs övervarvar man den en skvätt så lämnar den len bit mer än dubbelt så mycket som motrn volym är på, dvs över et bars ladd konstant, men sen får man ju räkna med en del genomspolning med överlap på kammen osv.

men strax över ett bars ladd med varvstopp på 8000 bör vara lungt iom man sällan ligger på max vartal specillt långa stunder, man får nog korta oljebtyna på kompresorn lite bara.

112erna sittter väll som std på typ 3.5-4 litersmotorer   ::)

fördelen är den sjävklara, vridmoment konstans utan nån som helst form av lagg eller spoolupp  8)
en til fördel är att man har det ladd som man har, en turbo är ju för lätt att öka laddet när djävulen väl satt sej så går man å höjjer lite vartefter man vant sej  :)

nackdelen är at det går hårt åt växelådan när man kör som en galning (som jag gör mao)  :( :o

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #187 skrivet: september 10, 2009, 06:30:05 »
Låter bra med kompressor! Ännu ingen som fått till det på en 300 men flera som drömt om det och några som börjat bygga men avstannat..
Brorsan har en till salu, skicka ett PM om du är intresserad.

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #188 skrivet: oktober 10, 2009, 23:57:06 »
länge sen man uppdejta igen nu  :P
har haft lite strul hema med familjen som inte alltid delar min passion för bilarna  ::)

men dert rullar på sakta men säkert.
breddningen på väsntersidan är nästan klar. länkarmar bak är fixxade, det mesta i delväg till bakaxel är klart, måste bara få ned den på backen nu när det sista til breddnigen är klart så jag kan fjädersätena bak.

eaton m112 kompressor är köpt, men går redan i planerna på å även få dit en liten fin holset hx55a direkt , men det beor på tidsperspektivet ???

den måsyte vara rullande tills februari-mars nån gång då den är planerad å in på lack då å sen ska den hinna mappas innan det är säsong med... >:(

bakvagnsetup hitills.
en 1041 axel från 98ans 940 classis, lite moddad så den är ständigt låst, valet låg först på en detroit eller auusi, men efter att ha fått tvärlås på dem diffarna ett par ggr i alldeles för hög hastighet i polarens bil på mantorp så blir det ingen sån (väldigt obehalgig känsla när bägge bakhjulen tvärlåser i över drygt 180km/h när man redan ligger på gränsen till för vad bakdäcken klarar)
funkar inte slungen bra så har jag en annan diff som får svetsas istälet.

3.30 utväxling köpt som ska monteras i axeln med såklart   :P

stötdämpare bak blev  nån typ av opel (kan vara astra) framstötis med drygt 25mm kolv, fjädersäte runt dämparen med saab 9000turbo fjädrar . sen övre fästpunkter hamnar direkt i bältesröret , dvs ihopbundet med buren så bakvagn hänger direkt i den  ;D
blir stabilt men som sagt måste få ner den på hjulen innan jag vågar svetsa så jag ser det blir ungefär lagom höjd.

har fixxat fram materilaet för nya tanken, blir å egen fuelcelll i rostfritt  med sump å det så man slipper luftbubblor sen förhoppningvis.

dreamworld

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 409
    • Visa profil
« Svar #189 skrivet: oktober 11, 2009, 00:33:46 »
Lust o guida mig i hur man moddar en slungdiff till att bli helt låst?
Skulle uppskattas isåfall :)

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #190 skrivet: oktober 11, 2009, 03:08:52 »
ja hur har du gjort när du fått en slung diff att va låst

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #191 skrivet: oktober 11, 2009, 15:36:36 »
länge sen man uppdejta igen nu  :P
Kul att du är tillbaka, händer ju grejer när du är i farten  :)

Citera
har haft lite strul hema med familjen som inte alltid delar min passion för bilarna  ::)
Hur många har det  ::)

Citera
eaton m112 kompressor är köpt, men går redan i planerna på å även få dit en liten fin holset hx55a direkt , men det beor på tidsperspektivet ???
Första kompressor+turbo-motorn i en 360  :P

Citera
den måsyte vara rullande tills februari-mars nån gång då den är planerad å in på lack då å sen ska den hinna mappas innan det är säsong med... >:(
Lite tidigt kanske men vill du avslöja om du valt lack-kod än, och vilken?

Citera
en 1041 axel från 98ans 940 classis, lite moddad så den är ständigt låst
Håller det? Har för mig att jag läst nån mod-guide på TPC om en slungdiff som moddades att släppa i högre hastighet än original men man var rädd för ras pga. för högt moment.

Citera
valet låg först på en detroit eller auusi, men efter att ha fått tvärlås på dem diffarna ett par ggr i alldeles för hög hastighet i polarens bil på mantorp så blir det ingen sån (väldigt obehalgig känsla när bägge bakhjulen tvärlåser i över drygt 180km/h när man redan ligger på gränsen till för vad bakdäcken klarar)
Å fy då! Du menar att bakhjulen stod still en stund?
Lät ju inte för kul, ungefär som när en svetsdiff tuggar i sig lös svets och tvärlåser..

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #192 skrivet: oktober 11, 2009, 23:17:22 »
Kult at det hender lite :)

Hadde vært interessant med bilder av framvagnsupphängningen når den bygges.

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #193 skrivet: oktober 12, 2009, 09:25:19 »
för det första så får man kolla skicket på lamellerna, om dem är minsta slitna finns renoveringsats på volvo relativt billigt.
sen är det bara att svetsa fast "vikten" som slungas ut vid ca 30-50km/h orginal släpper diffen.
sen får man välja en icke LSD olja, dvs vanlig bakaxelolja , den innehåller inga tillsatser som gör oljan "halkigare"
den är ju såklart inte helt låst (då vore det smartare att svetsa)
denna diffen är igentligen rätt klen med tanke på hur mycket effekt jag tänkt plocka. men jag hoppas den överlever ett tag tack vare låg vikt.

bilen blir grå invändigt och svart utvändigt, OM jag får plåten tillräckligt slät, om jag inte får det blir den utvändigt med...
nån typ av antracitgrå funderar jag över nu å helt vanlig solidsvart

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #194 skrivet: oktober 12, 2009, 20:34:45 »
för det första så får man kolla skicket på lamellerna, om dem är minsta slitna finns renoveringsats på volvo relativt billigt.
sen är det bara att svetsa fast "vikten" som slungas ut vid ca 30-50km/h orginal släpper diffen.
sen får man välja en icke LSD olja, dvs vanlig bakaxelolja , den innehåller inga tillsatser som gör oljan "halkigare"
den är ju såklart inte helt låst (då vore det smartare att svetsa)
denna diffen är igentligen rätt klen med tanke på hur mycket effekt jag tänkt plocka. men jag hoppas den överlever ett tag tack vare låg vikt.

bilen blir grå invändigt och svart utvändigt, OM jag får plåten tillräckligt slät, om jag inte får det blir den utvändigt med...
nån typ av antracitgrå funderar jag över nu å helt vanlig solidsvart

Låter fint!

knotan

• Global Moderator
  • 300power orakel
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
« Svar #195 skrivet: oktober 13, 2009, 23:38:26 »
såja breddningen klar, grundmålat alla svetsar å dragit på bodykitt där det behövdes,  ska dra på ett första varv spackel med nån dag.

bakaxel klar hur den ska sitta med fästpunkter å så bara ta isär å helsvetsa allt, sen blästring målning osv .

nu dröjjer det nog ett tag med uppdataring igen då jag ska utomlands å jobba några veckor. :(

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #196 skrivet: oktober 13, 2009, 23:50:20 »
Ser fint ut :)

Skal du svetsa golv i plåt eller blir det alu plattor?

dahlan144

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #197 skrivet: oktober 14, 2009, 00:20:25 »
ser riktigt bra utt kul se den på hjul

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #198 skrivet: oktober 14, 2009, 00:37:02 »
Snyggbygge! Gillar breddningen och hela bilens karaktär nu!

super_motard

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 283
  • 360 GLT Drifter
    • Visa profil
« Svar #199 skrivet: oktober 14, 2009, 03:22:50 »
Satan vad tuff den är  :o