Ska antagligen sälja min vita 360. Och tänke därför kolla om någon är intresserad av den.
Sittter ms däck på den och den e skattad o bes till typ maj någon gång.
Går bra i motorn dock e den lite kinkig när den e nystartad.
Ja lägg ett bud, men slänger inte iväg den! Har gått ca 8000 mil
Bilen finns utanför malmö mot trelleborg.
//Daniel