Författare Ämne: El feil.  (läst 4098 gånger)

j-ski

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 36
    • Visa profil
El feil.
« skrivet: december 17, 2009, 13:20:20 »
Heisann, noen som har opplevd at varmeapparat, vindusviskere, bakrutevarmer osv ikke får strøm pga minusgrader? Når jeg skulle kjøre på jobb i mårrest fungerte ikke div elektriske saker. har målt strømmen inn i sikringsboxen og det er bare noen av kursjene mellom sikringene som får strømm. noen som har kuskaper om dette?  ???

Bergvik

• Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2598
    • Visa profil
SV: El feil.
« Svar #1 skrivet: december 17, 2009, 15:18:58 »
Kolla de tre tjocka kontakterna med mycket sladdar i säkringsdosan. Där kontakterna ansluts brukar det ärga rejält.

j-ski

• Nykomling
  • *
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: december 18, 2009, 21:58:27 »
Har nå vasket sikringsboksen, og kontaktene i sikringsboksen. d ble ikke bedre, så jeg sjekket alle jordingspunktene, det virket. men det kan henne at det som eventuelt var frosset har tint. Funker bra nå ihværtfall...  ;D ;D

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #3 skrivet: december 19, 2009, 20:04:15 »
Har nå vasket sikringsboksen, og kontaktene i sikringsboksen. d ble ikke bedre, så jeg sjekket alle jordingspunktene, det virket. men det kan henne at det som eventuelt var frosset har tint. Funker bra nå ihværtfall...  ;D ;D

Bra att det fungerar igen  :)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

j-ski

• Nykomling
  • *
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: januari 07, 2010, 10:19:39 »
Nå har det sluttet å virke igjenn 25-

Kjørte til job uten varmeapparat i 25-, det frøs på innsiden og utsiden av frontruten så jeg så ingenting å kræsja i ei bru :P 2x felger en skjerm og en lykt gjik i stykker :( og i dag frøys gassspjeldet på full gass mens jeg kjørte til jobb ;D 

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #5 skrivet: januari 07, 2010, 18:42:59 »
Nå har det sluttet å virke igjenn 25-

Kjørte til job uten varmeapparat i 25-, det frøs på innsiden og utsiden av frontruten så jeg så ingenting å kræsja i ei bru :P 2x felger en skjerm og en lykt gjik i stykker :( og i dag frøys gassspjeldet på full gass mens jeg kjørte til jobb ;D 

Otäckt!  :o
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.