riktigt bra får bygga på min bil om du vill med
får bort rosten på plåten där bara så blir det riktigt fint
Hade blivit ännu finare med nya dämpare oxå, inte bara rör. Men som vanligt är det rost bara i gavlarna runt själva rören och då kan jag inte med att kassera dem.
Särskilt inte eftersom jag inte vet om jag vill köpa nya likadana eller nån annan modell.
Och ja, rostplåten där bak ska tas bort och dit med frisk plåt. Vet ännu inte inte hur jag ska göra där bak men riktigt original blir det nog inte

Angående ditt avgas får du nog svetsa det själv.. har bara energi och tid till mina egna projekt och knappt det

Har börjat på en guide till vilka rör och böjar man behöver för att bygga ett 2,5" universal avgas på en 360. Har lite skisser på det baserade på en tidigare medlems system som varit på besök i mitt garage.
Tyvärr byggde jag själv nu så avancerat med mycket kapande och svetsande på rören att det inte går att göra en exakt byggguide på det. Men får se till att få färdigt guiden till 2,5"-systemet i allafall. Hjälper väl alltid någon när det är inköpsdags på biltema

Ikväll mekar jag DISKMASKIN

Verkar som om den inte vill ta in vatten. Sitter en "AQUASTOP" på slangen. En magnetventil som släpper in/stoppar vattnet. Ska ohmmäta spolen på den nu men tror den är hel för det låter om den. Men vattnet vill ändå inte komma in