Jag kör med Telias allt i allo abonemang, 8mbit bredband, ip telefon, digitalteve och det funkar klanderfritt

Om du ska ha mobilt bredband så tycker jag att du inte ska välja 3, för enligt min mening har dom kass mottagning när man kommer utanför större ställen.. Har själv "tre" på mobilen och har kass mottagning när man kommer lite avsides, tjejen däremot har telia och alltid bra mottagning

så nästa gång abbonemanget går ut på min mobil blir det Telia.
Nu blev det långt men men
