Författare Ämne: Välkommna till norrköping den 1 maj  (läst 9492 gånger)

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
Välkommna till norrköping den 1 maj
« skrivet: mars 31, 2010, 15:52:09 »
Tja alla, den första maj är som vissa kanske vet typ årets största bil dag i norrköpning.

under dagen fylls hela norrköping med ragarbilar (amerikanare m man så önskar) som har en kortege som åker genom centrum i ett par gtimmar lång cruising, strax efter det slutar så drar ett minst lika lång MC tåg (både för glidarhojjar och sporthojjjar) oxå genon centrum

men i år iom dte infaller för första lördagen i maj så kommer även norrköping "MoM" hållas på kvällen (meet of the month)   
för er som inte varit på det så fylls hela norrköpings handelcentrum med vanlige ett tusental styling/tuning/racebilar som sedan cirkulöerar runt stan mer eller mindre hela kvällen å en bit in på natten...

jag tycker det kunde vara en kul ide om  ni från 300 power ville dyka hem till mej under dagen (med 300bil lr valfri annan bil)
så kan vi ha lite grilla å fika ute på våran gård å sen cruisa in till stan under kvällen å spana på bilar osv,
om det är nån som har långt att åka så försöker jag ordna övernattningsmöjlighet på gården, inget lyxigt men kanske duger för en natt om man har långt att åka hem)

jag tänkte rulla dit med 360in å sen blir det väll lite polare till mej som kommer haka på...


ingen anmälan eller så krävs men det vore ju bra om folk som är sugna skriver en rad eller två här i tråden eller så så man vet om det skulle kuna bli nått????

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: Välkommna till norrköping den 1 maj
« Svar #1 skrivet: maj 01, 2010, 13:49:30 »
Åker om ett par timmar  8)
"don't buy it if you can build it!"