jorå känner allt igen problemet..

det har uppstått på två av mina 360isar.. det har varit så att den plåten under bilen som länkaget sitter på har gått sönder så allt är slappt som faan fram och tillbaka.. i sidled har det gått rätt bra..
Det enda rätta är att svetsa fast skiten upptill.. så man slipper ligga under och tabort transaxel-röret och skit..
Så stabilt har det aldrig varit som det är efter svetsningen..