Författare Ämne: skiter i rally stuk och satsar på styling  (läst 10559 gånger)

linus jansson

  • Medlem
  • Nykomling
  • **
  • Antal inlägg: 19
  • 360 årsm88 6000 ärliga mil
    • Visa profil
skiter i rally stuk och satsar på styling
« skrivet: december 09, 2010, 18:02:20 »
Från början hade jag tänkt att rally styla 360in men efter ett tag här på forumet så jag jag set lite vad folk och och vad folk har sagt om min bil :'(.
då därför ska jag göra mitt bästa av att styla 360in så gott de går med allt jag hittar inom styling och egen tillverkning ;D.
ska även försöka ge mig på en liten trimning av motorn ;D

finns inte en rost fläck så jag behöver inte laga nå de första man brukar få göra :)
bilen är såpas vällbehållen och fin så de ska bli roligt att göra nå grymt av bilen :)
drar med en bild så får ni se hur den ser ut tyvär sitter de vita stänklappar på på bilden men dom ska bort ;D
Lukten av bränt gummi är bättre på vägen än i sängen!

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: skiter i rally stuk och satsar på styling
« Svar #1 skrivet: december 09, 2010, 19:48:24 »
Från början hade jag tänkt att rally styla 360in men efter ett tag här på forumet så jag jag set lite vad folk och och vad folk har sagt om min bil :'(.
då därför ska jag göra mitt bästa av att styla 360in så gott de går med allt jag hittar inom styling och egen tillverkning ;D.
ska även försöka ge mig på en liten trimning av motorn ;D

finns inte en rost fläck så jag behöver inte laga nå de första man brukar få göra :)
bilen är såpas vällbehållen och fin så de ska bli roligt att göra nå grymt av bilen :)
drar med en bild så får ni se hur den ser ut tyvär sitter de vita stänklappar på på bilden men dom ska bort ;D

Alltid kul med projekt, särskilt makeover. Men tänk dig för innan du börjar så du gör vad DU vill och inte vad nån annan tycker att du ska göra och inte göra!

Grattis till en välbehållen bil! Kul att kunna börja direkt med det roliga och inte som jag, börja med flera års rostning och sen rostlagning  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

linus jansson

  • Medlem
  • Nykomling
  • **
  • Antal inlägg: 19
  • 360 årsm88 6000 ärliga mil
    • Visa profil
SV: skiter i rally stuk och satsar på styling
« Svar #2 skrivet: december 09, 2010, 20:00:12 »
a nej då har allt tänkt igenom vad jag ska göra med bilen:D
eller ja har en ide på hur de ska bil:)

ja rost e fan de värsta som finns och jag hatar de!
Lukten av bränt gummi är bättre på vägen än i sängen!

Isåkarn

  • Betalande Medlem
  • Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 143
    • Visa profil
SV: skiter i rally stuk och satsar på styling
« Svar #3 skrivet: december 10, 2010, 07:33:14 »
Hej

Vad kommer du göra med stänklapparna, lite intresserad av dom om det är så att du inte ska behålla dom. En som skiter i styling och behöver det praktiska rallystuket. ;D

linus jansson

  • Medlem
  • Nykomling
  • **
  • Antal inlägg: 19
  • 360 årsm88 6000 ärliga mil
    • Visa profil
SV: skiter i rally stuk och satsar på styling
« Svar #4 skrivet: december 10, 2010, 20:18:45 »
ja jag vet inte du kan få köpa dom för 300kr fom är färdig skurna av mig så dom passar jätte bra.
om jag får din adress mm så löser vi de:D eller vad vill du betala?
Lukten av bränt gummi är bättre på vägen än i sängen!