Jag har gillat alla hans filmer och bilar.. från den mattsvarta 242:an och framåt!
Och länge körde han med Megasquirt/VEMS. Tom. på supran men inte nu längre verkar det som 
Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte 
du kan fråga honom varför han inte kör ms/vems längre..han hatar skiten det har hela tiden strulat och han fick aldrig ordning på det =)
Ja jag följde hans projekttråd för Supran och det var nåt med tändstörningar på höga varv som strulade då.
Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte 
den där 70vägen är inte så farlig som kan tyckas
så länge ingen blir skadad har han inte kört för fort på sträckan ;-)
Så kan man ju oxå tänka 
mm problem på höga varv sen var det en massa andra problem om jag inte missminner
jo händer det inget så har man bevisligen legat på rätt sida av gränsen
den moraliska biter överlåter man till polisen
som sitter där och funderar på vad det var som flögförbi =)