Författare Ämne: en hälsning till våra 300 vänner från en gammal kamrat  (läst 10330 gånger)

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
en hälsning till våra 300 vänner från en gammal kamrat
« skrivet: januari 29, 2012, 23:05:29 »
 ;) hej alla vänner  ville säga hej till er från mej   hoppas volvoprojekten e stora

ska se till att komma in oftare    till er frej  m flera ha en bra vår och bygg så det ryker

mvh hasse66  volvo 360 turbo m flera hejsvejs vill ngn ha hjälp så bara skriv till mej
360 turbo forever

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: en hälsning till våra 300 vänner från en gammal kamrat
« Svar #1 skrivet: januari 30, 2012, 11:11:51 »
;) hej alla vänner  ville säga hej till er från mej   hoppas volvoprojekten e stora

ska se till att komma in oftare    till er frej  m flera ha en bra vår och bygg så det ryker

mvh hasse66  volvo 360 turbo m flera hejsvejs vill ngn ha hjälp så bara skriv till mej

Hej på dig Hasse kul att höra ifrån dig! Vi försöker bygga så mycket vi orkar på våra bilar men hur går det för dig då? Saknar en 360 att lägga kärlek på eller har du något objekt i ditt ägo?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: juli 27, 2015, 13:15:55 »
hehehe jo bygger på en riktig klenod  och den har nu varit i min ägo sedan 2006 och är en rallyklassiker

men nog fasen saknar jag mina 300 bilar  dom gav mej mer nöje än ngn annan bil    så jo jag tittar in med jämna mellan rum   och håller på att bygga upp hela  verkstaden  då man skaffat hus i gen  fast nu i helsingborg

har tillgång på div verktyg   och mer kommer  så du kan ju om du vill se till att våra medlemmar vet om att det finns  viss hjälp  att tillgå

skoj höra av er igen  som sagt detta forum släpper man inte och om ngn har en 360  till salu så bara hojta       over and out   

HASSE66   AKA 300 MEDLEM SINCE LONG TIME AGO
360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: november 29, 2015, 21:54:58 »
okey folket och alla vänner där ute  dags  få tag i en 360   igen   hehehe !!!!jo jag letar  kan inte vara utan så jag e på G bara så ni vet  mina gamla rävar  ses snart i 300 träsket igen

HASSE.....
360 turbo forever