Hej där, kul att du fångar tillfället och bygger om din kofångare.
Hade jag vetat det tidigare hade jag tipsat dig om att man kan ta bort den svarta listen på kofångaren och fylla skåran med skum och skära av så blir kofångaren helt slät, fast det kanske du inte vill ha. Sen har jag inte testat detta själv, bara fantiserat om det
Blinkers hade jag själv valt fyrkantiga som passar bilens design men smaken är som baken, upp med bildbevis på om det blev snyggt eller ej med ovala
Bakre ljuddämparen dämpar nästan allt ljud på min 360 så förmodligen stryper den någon hästkraft också. Gjorde stor skillnad när jag tog bort katalysatorn men vet inte om det blir lika stor skillnad att ta bort/byta ut bakre dämparen. Det är ju där bak man ska ha dämparen/dämparna om man skall ha någon för där har avgaserna hunnit svalna och tar inte så mycket plats sägs det. Sen har även jag stört mig på att röret går ut framåt ur bakre dämparen original!
Nu har jag två likadana som den som sitter längst fram original. Plus en 2,5" simonsdämpare men tycker ändå det låter för mycket så jag skulle vilja ha en lagom sportig bakre ljuddämpare från en annan bilmodell istället.
Nu blev det mycket här men hoppas du gillar feedback/kritik!