Det är vad jag har och nu till frågorna..
På knasaren sitter det en temperatur..... någonting (tappat vad den heter) med ett litet gult plastlock sitter med två skruv vad har den för funktion ? och om det saknas en skruv och den sitter löst vad påverkas då ?
Någon som vet om den är dyr i inköp ? (eftersom den nu suttit löst ett tag och det kan ha kommit in skit bakom)