Författare Ämne: fråga strombergförgasare  (läst 2241 gånger)

snusarn

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 367
    • Visa profil
    • pelles740
fråga strombergförgasare
« skrivet: april 15, 2005, 13:16:17 »
Det är vad jag har och nu till frågorna..
På knasaren sitter det en temperatur.....  någonting (tappat vad den heter) med ett litet gult plastlock sitter med två skruv vad har den för funktion ?  och om det saknas en skruv och den sitter löst vad påverkas då ?
Någon som vet om den är dyr i inköp ?  (eftersom den nu suttit löst ett tag och det kan ha kommit in skit bakom)
Är volvo lös nu....

snusarn

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 367
    • Visa profil
    • pelles740
Re:fråga strombergförgasare
« Svar #1 skrivet: april 30, 2005, 10:35:04 »
Ja ! den saken är inte billig på volvo lite över 700 pix och enbart för det lilla gula plastlocket 160 pix  skulle ha en skruv köpte en som skulle vara original  >:( den sabbade gängorna i knasaren
Är volvo lös nu....