hade du tänkt köra med biltemas toning? eller biltemas "återladdningsbara toning" eller köper du från Swedol eller liknande?
skulle rekomendera och ta loss rutorna men jag själv lyckades inte på min 360. men jag tog ialla fall loss dörrsidorna 4 skruv och vev samt handtaget alltså 6 skruv totalt, och sen lyfta dörrsidan uppåt.
medans du ändå är igång och har den borta så kan du köpa lite isoleringsmattor från biltema och trycka i dörrarna om du tycker det är dåligt ljud isolerat tänkte själv göra det men blev aldrig av.
om du nu tänker ta bort rutorna så måste du ändå bort med dörrsidorna och sedan lossa "fönsterarmen?" (den rutan ligger och vilar på) och sedan vicka och vrida rutan försiktigt 90 grader och sen lyfta ur den. och det är sjukt mycket lättre och tona med rutan urplockad
jag hade hjälp av 2 stycken kompisar körde med swedol toning ganska identisk med biltema, en spruta vatten på fösnter och toningsfilm jag och en annan höll toningen och klistra dit.
Vad du behöver för verktyg för toning är
Sax, blomspruta (vatten med lite lite diskmedel kan du ha i), Toningskrapa, kniv (kniv och toningskrapa följer oftast med i tonings filmen)