September 11, 2010, 01:01:31 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: 10% rabatt för betalande 300Power medlemmar hos

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera Chat  
Sidor: [1]
  Svara  |  Skriv ut  
Författare Ämne: Dåliga Nyheter  (läst 713 gånger)
Amanda
Gäst
« skrivet: Juni 07, 2009, 21:43:53 »
Svara med citatCitat Redigera inläggÄndra

Min pappa har en Toyota Corolla 89'... men nu har den blivit så skrotig att han inte längre får köra den. Och sen har han en reservbil Volkswagen Golf som ska repareras, men vi vet inte vad det är för fel. Jag vet inte heller vad dom kollat. Så nu får pappa nöja sig med att åka MC varje gång till jobbet! Trist, va? Tänk om det blir regn! Ledsen
Loggat
FREJ
Administrator
300power orakel
Ålder: 29
Stad/land: Smålänning
Antal inlägg: 11658

Mappar gammal volvo med PC

Visa profil
« Svara #1 skrivet: Juni 07, 2009, 22:01:19 »
Svara med citatCitat

Min pappa har en Toyota Corolla 89'... men nu har den blivit så skrotig att han inte längre får köra den. Och sen har han en reservbil Volkswagen Golf som ska repareras, men vi vet inte vad det är för fel. Jag vet inte heller vad dom kollat. Så nu får pappa nöja sig med att åka MC varje gång till jobbet! Trist, va? Tänk om det blir regn! Ledsen

Välkommen Amanda!

Tråkigt att höra att din pappa har seriösa problem med sina bilar. Tur att han har bågen. Har han bara rätt kläder går det väl hyfsat bra att ta sig igenom lite sommarregn.

Sen undrar jag varför du skriver på vårt forum som inte har nån anknytning till varken Toyota, Volkswagen eller MC. Har du en anknytning till oss?  Leende (smiley)

Annars har du nog större chans att lyckas få hjälp med felsökning av golfen tex. om du letar upp ett forum som har sådana bilar i blodet  Obeslutsam
Loggat

"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  Cool
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.
Amanda
Gäst
« Svara #2 skrivet: Juni 07, 2009, 22:04:18 »
Svara med citatCitat Redigera inläggÄndra

Jamen, hoppsan. Jo, han har regn- och vintertäta MC-kläder.

Jag ville bara berätta detta. Är kul att skriva som gäst... hade jag blivit mer välkomen och inte fått ett sådant svar, hade jag kanske blivit medlem...
Loggat
FREJ
Administrator
300power orakel
Ålder: 29
Stad/land: Smålänning
Antal inlägg: 11658

Mappar gammal volvo med PC

Visa profil
« Svara #3 skrivet: Juni 08, 2009, 00:06:21 »
Svara med citatCitat

Jamen, hoppsan. Jo, han har regn- och vintertäta MC-kläder.

Jag ville bara berätta detta. Är kul att skriva som gäst... hade jag blivit mer välkomen och inte fått ett sådant svar, hade jag kanske blivit medlem...

Okej,
jag ville inte vara otrevlig utan bara ge dig en realistisk syn på saken, så att du snabbt kunde få rätt hjälp om det varit det du sökt.
« Senast ändrad: Juni 08, 2009, 00:08:48 av FREJ » Loggat

"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  Cool
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.
Fredrik Forsberg
300power orakel
Ålder: 21
Stad/land: Örebro
Antal inlägg: 1039

ofcourse, it´s German

Visa profil
« Svara #4 skrivet: Juni 08, 2009, 10:08:24 »
Svara med citatCitat

Men Frej då inte konstigt att det är dåligt med tjejer här när du stöter bort alla på det viset Med glimten i ögat (blinkande)
fast det är klart varken WV eller toyota är väl nått att ha!  Läpparna förseglade
Loggat

Fredrik´s Speedshop -> http://www.300power.com/forum/index.php?topic=5758.0

Tack Peter Schmidt för hjälpen!
Svegglan
Medlem

Ålder: 19
Stad/land: Karlstad
Antal inlägg: 213

Volvo 343 GLS -82

Visa profil
« Svara #5 skrivet: Juni 14, 2009, 02:03:05 »
Svara med citatCitat

hahaha! vafan blev de här då?! Tunga Toyota?! MC?! HÄR?! hahaha, "hade jag fått ett vänligare svar hade jag blitt medlem" haha vafan, me vaddå?! Tunga Toyotan? Leende (smiley) sorry men den här tråden om en felsökning på golf kändes rätt ful
ungefär som denna?
http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_787.jpg
Loggat

Old volvos never die, they only go faster...
Robin Israelsson
Medlem

Ålder: 17
Stad/land: Ödeshög
Antal inlägg: 246

Visa profil
« Svara #6 skrivet: Juni 14, 2009, 13:03:48 »
Svara med citatCitat

hahaha! vafan blev de här då?! Tunga Toyota?! MC?! HÄR?! hahaha, "hade jag fått ett vänligare svar hade jag blitt medlem" haha vafan, me vaddå?! Tunga Toyotan? Leende (smiley) sorry men den här tråden om en felsökning på golf kändes rätt ful
ungefär som denna?

haha vilken fin bild på bilen han vill sälja  Glad
Loggat
Svegglan
Medlem

Ålder: 19
Stad/land: Karlstad
Antal inlägg: 213

Volvo 343 GLS -82

Visa profil
« Svara #7 skrivet: Juni 14, 2009, 16:52:12 »
Svara med citatCitat

ungefär som denna?

haha vilken fin bild på bilen han vill sälja  Glad

haha joo de Cheesy
Loggat

Old volvos never die, they only go faster...
keios05
Nykomling
*
Antal inlägg: 2

Visa profil
« Svara #8 skrivet: Februari 07, 2010, 05:51:22 »
Svara med citatCitat

Annars har du nog större chans att lyckas få hjälp med felsökning av golfen tex. om du letar upp ett forum som har sådana bilar i blodeSen undrar jag varför du skriver på vårt forum som inte har nån anknytning till varken Toyota, Volkswagen eller MC. Har du en anknytning till oss.

Svara  |  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!