Dags att skapa en tråd om vad som händer i vårat garage! eftersom det inte är direkt 300 relaterat så lägger jag tråden på klotterplanket!
Som de flesta vet så sålde jag min blåa 360 och den gick till Pan som också hänger på forumet.. anledning till det är dels att vi kommer troligtvis bli utan garage snart då polaren ska skaffa hus och vi ska ha garaget där istället och då får det inte plats två bilar!
menmen har skaffat en ny leksak

en Honda CB 900 -79
tanken är ett skönt café racerstuk och glida lite till sommaren sen vet man ju aldrig vad som händer

Bilder.

Fick den billig, annonspriset var 13k men jag gav 6k

den gick inte på ena cylindern så det skulle lösas sen verkar det va problem med elen för inget funkar

Tog en tripp till Peter idag för lite förgasarservice, när jag lossat flotörhusen på alla så uppenbara sig problemet

Vilken kan vara dålig?

Denna kankse? igensatt munstycke så det skreck om det

tog isär alla förgasare och rengjorde ordentligt och montera ihop igen

Dock så fick jag bekymmer när jag sedan koppla på bensin för det pissar lite ur den dåliga förgasaren vet inte om nålventilen inte tätar eller vad som är problemet så jag måste nog plocka isär den igen

men den starta och gick ok för att stått en längre tid sen hade jag en förgasare som flöda över