Författare Ämne: Lägenheten 29000 euro.villa 89000 euro Alanya Turkiet.  (läst 3697 gånger)

adnan altindal

• Gäst
Lägenheten 29000 euro.villa 89000 euro Alanya Turkiet.                                       isveç           starta nytt ämne
Alanya är en av de mest populära turism resort i Turkiet.
Speciellt Medelhavet klimat, långa stränder och nattlivet är mycket populära.         
Lyxfastighet för ett mycket överkomligt pris i Alanya.Vi verkar i detta breda område.
Vi kan erbjuda dig hjälp och det bästa av tjänsten.
fastigheter i alanya, alanya fastigheter alanya fastighet, egendom i Alanya, semesterhus i Alanya, Villa i Alanya, lägenheter i Alanya, villa i Turkiet, Alanya guide villa i Antalya, fastigheter i Antalya
Adnan Altindal +905349493038   alanya-propery@hotmail.com   www.kamerbau-projects.com

Svegglan

• Gäst
SV: Lägenheten 29000 euro.villa 89000 euro Alanya Turkiet.
« Svar #1 skrivet: juni 15, 2009, 09:46:42 »
Jag tycker vi alla här på 300power samlar hiop till en partykåk nånstans var de nu var, jag börjar me att sälja plockade blommor till grannar :D

Anton

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: juni 15, 2009, 09:58:18 »
Jag tycker vi alla här på 300power samlar hiop till en partykåk nånstans var de nu var, jag börjar me att sälja plockade blommor till grannar :D

låter juh inte dumt ;D Bekkis har juh öl ::)
När jag blir stor vill jag bli som peter :)

Svegglan

• Gäst
« Svar #3 skrivet: juni 16, 2009, 12:25:03 »

Då e de klarrt, vi säger till hammela hammla att han får en femtiolapp, så får vi låna verandan te kåken , så tar bekkis me öl, ja bjuur ;)

Anton

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: juni 16, 2009, 13:02:43 »

Då e de klarrt, vi säger till hammela hammla att han får en femtiolapp, så får vi låna verandan te kåken , så tar bekkis me öl, ja bjuur ;)

Done Deal låter som en dejt ;D
När jag blir stor vill jag bli som peter :)