Länge sedan en update nu, har inte haft möjlighet att få ut bilderna från digitalkameran under semestern.
Känns inte som att jag gjort alls något mycket på bilen, varför det blev så ska jag förklara nu.
Sålde Passaten i mitten på Juli och samma vecka köpte jag mig en 2014 VW Amarok med repbehov genom jobbet.
Fick väldigt bra pris på bilen och kunde laga upp den billigt genom att köpa delar från nätet och mecka själv efter arbetstid.
Däremot så blev det lite väl mycket jobb under veckorna innan semestern, dels pga lite folk på verkstaden men väldigt mycket jobb och då även mecka i min nyköpta bil på raster och kvällar sista veckan innan semestern.
Pga detta var jag helt matt när jag väl gick på semestern och hade verkligen inget ork eller sug efter att bygga på 360in.
Däremot så fick Amaroken jobba lite första semesterdagarna. Åkte två svängar med metallskrot, flaket så gott som fullastat varje gång. Fick ihop ca 700kr för metallskrotet. Blev sen även två svängar till återvinningen fullastat med skräp.
Efter det så spenderades lite tid med att hjälpa en polare byta motor i sin 75as Volvo 244.
Planen var att lägga ner en BMW M30 i den men dom planerna gick i stöpet då snabbt såg att bulan i oljetråget hamnar precis mitt på framvagnsbalken
Det värsta är att varken jag eller polaren hade tänkt på det förrän B21an var ute ur bilen
Eftersom vi då fick tänka om med motorbytet och återmontera B21an var helt otänkbart så blev det som så att min turbokonverterade B230 fick åka i polaren 244 istället för i min 245a.
Däremot så fick motorn paras ihop med 75ans BW35 automatlåda och en hallgivarfördelare monterades, annars så är motorn i samma utförande som när jag körde med den i 360in.
Motorn skulle även få sig ett Speeduino som redan var färdigbyggt av min polare för att köras på M30in bara kabelhärva kvar att fixa, gick dock ej att göra då eftersom polaren fortfarande väntade på delar.
Däremot på Fredag på första semesterveckan tog jag äntligen tag i 360in.