Författare Ämne: är ni intresserade av banträff tillsammans med TPC  (läst 9893 gånger)

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
är ni intresserade av banträff tillsammans med TPC
« skrivet: januari 01, 2010, 19:06:58 »
håller på å löst pratar med TPC ifall det skule finnas möjlighet att tillsammans med oss här på 300 ordna en bandag/träff.

i bakgrunden ligger att jag och några andra medlemmar på TPC de senaste åren tjatat som fan om å ornda en träff där det ska vara tillåtet att sladda lite i kurvorna,    nu prtara vi inte en driftingträff, utan bankörning där man kan söadda lite i kurvorna utan att få svartflagg.
typ pass med ren bbankörning och ett eller ett par pass under dagen där dem som vill får leka lite bredare.

TPC har varit helt emot detta sedan för några år sedan då nån sladdade in i ett räcke som TPC sedan fick kritik och en fet räkning från banägaren för...

tanken är en dag på malmby eller liknande flygfält som INTE har samma risk för materiella skador ellerför personskador som kan uppstå med bilen i ett räcke.


TPC ska ha möte i mars då jag kommer lägga upp förslaget och kommer då behöva folk som kan stå bakom mitt förslag.
dels vill jag veta att jag kan ha nn ansvarig här på klubben eller i vart fall aktiv från forumet som kan stå bakom förslaget.,
dels folk som kommer rösta på mitt förslag på mötet, så allla som är medlemmar på TPC måste isåfall komma på mötet i örebro i mars och hjälpa mej rösta igenom ett sånt förslag.

har ni några funderoingar så tveka inte att ställa dem,

jag hoppas verkligen att det finns intresse för nått sånt här å att folk då kan stå bakom mej och hjälpa till. orkar inte dra ett så stort lass själv...

Mefistofeles

  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2809
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
SV: är ni intresserade av banträff tillsammans med TPC
« Svar #1 skrivet: januari 01, 2010, 20:41:10 »
Som grundare och administratör för forumet är jag helt positiv till ditt initiativ och jag hoppas vi kan få ihop ett gäng som vill köra!

Säg till om du vill ha någon typ av hjälp från min sida. Men som vanligt blir jag en åskådare till evenemanget.
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: är ni intresserade av banträff tillsammans med TPC
« Svar #2 skrivet: januari 01, 2010, 22:39:37 »
jepp, jag kommer kontackta ansvariga på TPC personligen inom några veckor i varje fall, återkommer här i tråden...