Har lastat i en B230 i min 87a 360 nu, hittade en motor från 1990 som verkar knappt gått någonting alls. Helt klart nöjd med motorbytet man undrar ju varför inte Volvo sålde dessa bilar med denna motor.
Men det är ju klart ovloV var väl rädd för den "flygande holländaren", dem var ju rädda på tävlingsbanorna därför ingen sponsring.......nåväl.
Det jag har kvar är en 3bars tryckregulator + V-kammen o lite annan justering av insprutet....analoga sprut äger ingen "limp home" som stör
Min fråga till er 300 freaks där ute är om någon kan tänka sig att gjuta av en nolla så man kan byta 3an i B230 till en nolla.
Är lite nojjig över SBP fan orka byta till 200an(som ligger i en container) innan varje besök hos SBP.
Skulle kunna tänka mig någonting i tenn eller liknande och sen bara limma fast halva 0an vid halva 3an o vips har man fått en B200a.
Vad tror ni gubbs?
Edit: ligger tråden fel så bara flytta på den