Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
44+10 = ??:
Has the 300series back-wheel drive? (yes/no):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Capital of sweden?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Lassekamrat
« skrivet: mars 08, 2009, 15:27:38  »

tjabba nu ska jag byta bort en av mina gamla mopeder mot något roligt till bilen eller nåt annat skoj ::). kom med förslag, mopeden ligger på ca 4-5,000 i prisklass.

Det är en Peugeot Trekker -03 gör ca 65 (segstartad) , risiga kåpor.

PM eller här spelar ingen roll ;)