Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
44+10 = ??:
Has the 300series back-wheel drive? (yes/no):
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Robin Israelsson
« skrivet: augusti 24, 2009, 20:33:38  »

de undrar jag med
Skrivet av: kullke
« skrivet: augusti 24, 2009, 15:26:44  »

Enligt din annons på blocket har denna bil slungdiff :o
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_360_GL_R_22426584.htm?ca=13&w=1
Så vad sitter det för slungdiff i denna bil då ???
Skrivet av: fentoozler
« skrivet: juli 01, 2009, 23:33:57  »

har du kvar kjolarna fortfarande eller?
Skrivet av: Perry360*
« skrivet: juni 03, 2009, 10:27:20  »

Tjena, nu när det e lumpardags och nytt bilköp e på g får jag ta och sälja vinterbilen, och kjolpaket, bilen är en 360 - 87 med k-kam, k-spridare 2,5" sys mm, och är i gott skick, 98% rostfri, och kjolarna e kitten som satt på "gula farans" första upplaga av ljudbilen. bilder finns på garaget.org/pioneer-perry

bilens pris ligger runt 6-7000 och e la prutbart..

och kjolarna säljes till högsterbj.

mvh alexander tel 0709990436