Skrivet av: Jyllskar
« skrivet: februari 09, 2010, 22:59:37 »hej har en väldigt fin liten turbo liggandes perfekt om man vill turbo mata sin orginal b14 eller kanse låta b200 få lite tryck
turbon heter tb25 och är i bra skick.
500kr
tillägger, kanske vill trimma sin 4-takts cross eller 4hjuling?


