Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
44+10 = ??:
Has the 300series back-wheel drive? (yes/no):
Write the lowest number of the following (340 or 360):
Capital of sweden?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: gothicteo
« skrivet: februari 11, 2010, 22:26:17  »

jag har hittar 3st 940turbogrenrör på vinden. Givetvis med sprickor men jag kan bränna på dom med miggen om nån så önskar!
200kr/st osvetsat och 300 svetsat!

Sedan har jag tagit fram grenrörsflänsar (Priserna är preliminära!)
8v fläns i 8mm laserskuret kostar 200kr
Turbofläns mot 940 orginalturbo kostar 100kr
Grenrörsfläns för volvos vitsexa 300kr (tvådelad)
Jag kommer även ha tunna aluminiumpackningar till dessa flänsar. här är priset osäkert!

du kan inte få fram fläns till volvo 16v?
Jo visst om jag kan få sålt 10 st! och att jag får en stund på mig att fixa!
Skrivet av: dahlan144
« skrivet: februari 11, 2010, 20:33:36  »

jag har hittar 3st 940turbogrenrör på vinden. Givetvis med sprickor men jag kan bränna på dom med miggen om nån så önskar!
200kr/st osvetsat och 300 svetsat!

Sedan har jag tagit fram grenrörsflänsar (Priserna är preliminära!)
8v fläns i 8mm laserskuret kostar 200kr
Turbofläns mot 940 orginalturbo kostar 100kr
Grenrörsfläns för volvos vitsexa 300kr (tvådelad)
Jag kommer även ha tunna aluminiumpackningar till dessa flänsar. här är priset osäkert!

du kan inte få fram fläns till volvo 16v?
Skrivet av: gothicteo
« skrivet: februari 11, 2010, 05:47:38  »

jag har hittar 3st 940turbogrenrör på vinden. Givetvis med sprickor men jag kan bränna på dom med miggen om nån så önskar!
200kr/st osvetsat och 300 svetsat!

Sedan har jag tagit fram grenrörsflänsar (Priserna är preliminära!)
8v fläns i 8mm laserskuret kostar 200kr
Turbofläns mot 940 orginalturbo kostar 100kr
Grenrörsfläns för volvos vitsexa 300kr (tvådelad)
Jag kommer även ha tunna aluminiumpackningar till dessa flänsar. här är priset osäkert!
Skrivet av: gothicteo
« skrivet: februari 04, 2010, 11:46:41  »

har du nått elsytem till en 360 eller 240 med insprut:D

Jag har ett komplett elsystem till 740 med B230f motor och ganska komplett till en 740 med B234f motor! 240/340 är det värre med!
Vilka saker är det du behöver?
Skrivet av: daniel021
« skrivet: februari 04, 2010, 10:57:17  »

har du nått elsytem till en 360 eller 240 med insprut:D
Skrivet av: gothicteo
« skrivet: februari 04, 2010, 10:01:03  »

V70n framstöt med nätgrill

säljer du grillen löst?? ingen bild på den?

Grillen är i stort sett bara mökt nät någon limmat dit. Jag kan se om jag kan få loss det med "sarjen" å fota i morgon!
Skrivet av: Bekkis
« skrivet: februari 03, 2010, 23:53:48  »

V70n framstöt med nätgrill

säljer du grillen löst?? ingen bild på den?
Skrivet av: gothicteo
« skrivet: februari 03, 2010, 22:12:20  »

Som de några vet så har jag en stor hög med saker i garaget i Lerum.
Jag ska rensa ut lite nu.
Småsaker kan jag skicka men stora saker så som stötfångare vill jag att ni hämtar!

#S70 hantag 3st 2 mblå och ett svart....300

#S70 Dimljus med fästen och en bit kabel.....500

#850 framstötfångare utan balk. över och underdel. "Orangemetallic" Det finns skav på den men inga sprickor....400

#V70n framstöt med nätgrill..... 800

#S90 trösklar. 3st till ena sidan. Minns inte vilken just nu.....100/st

#16v insug. med gaspjäll å spridare å lite annat...... 200

#745 dörrar,baklucka,motorhuv. Vita grejjor från 1987......100/st

#Automatlåda från 1987. GRATIS MOT AVHÄMTNING

#Plåtfälgar till 850/S70. 6,5X15 et 43..... 50/st (Jag har några par)

#Insynsskydd 945, Svart med fästen å grejjor....... 500

#Dubbdäck 225/50-16. 5mm kvar 2st. 200/st

#Spridare från volvo rödblock (f, 16v och turbo) 50/st

#Bakljus till 244. Något matta men hela. båda sidor.... 200

#Strålkastarglas 850 med dom "låga" strålkastarna. Jag har båda sidorna ... 100/st

#En hett eftertraktad VX3 kam!! den är i utsökt 15000 mila skick .... 500kr!

#Diverse databoxar. Lista på vad som finns kommer när jag listat ut vad som är till vad!!! .
0 265 101 025 ABS box 2st .....50kr/st
0 280 001 512 .....200kr
0 280 00 549 .......300kr
0 227 400 148.....200kr

#en hög elsystem till 2 bilar men förmodligen inget komplett. 100kr

Det är vad jag kommer på just nu men uppdaterar när jag kommer på.....

Allt finns i Lerum och du når mig på 0733-389225. Pm Mail och SMS funkar åxå.
/Ted Göthberg