Skrivet av: simlar
« skrivet: april 06, 2014, 18:22:42 »Är det Smith eller VDO-wire du letar efter?
Ser det ut så här vid fettkoppen är det VDO:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=1727.0
Ser det ut så här vid fettkoppen är det Smith:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=7250.msg94934#msg94934
Ser det ut så här vid fettkoppen är det VDO:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=1727.0
Ser det ut så här vid fettkoppen är det Smith:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=7250.msg94934#msg94934
