Redigera inlägg

Ämne:
Meddelandeikon:

Senast ändrad: april 07, 2014, 19:49:02
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
44+10 = ??:
Has the 300series back-wheel drive? (yes/no):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Capital of sweden?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: simlar
« skrivet: april 06, 2014, 18:22:42  »

Är det Smith eller VDO-wire du letar efter?

Ser det ut så här vid fettkoppen är det VDO:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=1727.0

Ser det ut så här vid fettkoppen är det Smith:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=7250.msg94934#msg94934
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 06, 2014, 14:51:01  »

Hej är det någon som har en Hastighetsmätarwire att sälja ? Till min 360-84