Redigera inlägg

Ämne:
Meddelandeikon:

Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Volvo and this other car brand build 300 series:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: simlar
« skrivet: april 07, 2014, 19:52:20  »

Ok.
Jag har för mig jag har en helt ny Smith-wire liggandes hos mina föräldrar, ska dit nästa vecka så kan kolla om det stämmer.
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 07, 2014, 19:45:43  »

Den har ingen bajonettfattning så det är en Smith tror jag. Är det någon som har en sådan ?
Skrivet av: simlar
« skrivet: april 06, 2014, 18:22:42  »

Är det Smith eller VDO-wire du letar efter?

Ser det ut så här vid fettkoppen är det VDO:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=1727.0

Ser det ut så här vid fettkoppen är det Smith:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=7250.msg94934#msg94934
Skrivet av: Lennart Pettersson
« skrivet: april 06, 2014, 14:51:01  »

Hej är det någon som har en Hastighetsmätarwire att sälja ? Till min 360-84