Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
44+10 = ??:
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Volvo and this other car brand build 300 series:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Palp
« skrivet: mars 15, 2015, 18:18:23  »

13tums, en uppsättning centrumkåpor!
Skrivet av: 1978Volvo343DL
« skrivet: mars 13, 2015, 22:14:19  »

13 tums eller 14 tums? Med eller utan centrumkåpor? Bilder?

Skrivet av: Palp
« skrivet: mars 13, 2015, 08:32:39  »

Hej!
Vill bli av med 2 uppsättningar originalhjul till 340.
Ni vet dom vanliga plåtfälgarna.
Har en uppsättning med dubbdäck, någon liten spricka i däcken, men fungerar,
och en uppsättning MS däck, helt ok skick.

Bytes mot några hundralappar eller ett valfritt flak öl
Finns utanför Enköping!
Bjuder på kaffe!
072 5866817