Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
44+10 = ??:
The club is called 400power club or 300power club ?:
Volvo and this other car brand build 300 series:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Stormen
« skrivet: juli 21, 2009, 19:38:46  »

Kan nog skramla fram ett jag annars.
Skrivet av: O-T-T-O
« skrivet: juli 21, 2009, 14:49:58  »

Du har inte ett Hel/Halvljusrelä att sälja? ha de
Skrivet av: Wiklundo
« skrivet: juni 11, 2009, 18:50:15  »

är det ingen som är intresserad? priset är förhandlingsbart. vill bli av med allt
Skrivet av: Wiklundo
« skrivet: juni 10, 2009, 22:07:02  »

Nu Säljer jag allt jag har åt 340 och bilen för 6000kr, ett paketpris.

Bilen 340 -84.
Motor b200f komplett
Frambalk+kräningshämmare
Instrumenthus
Elsystem från 340 -87 med b14
Helt avgassystem med kat
5-växlad låda
Vindruta
Stor kylare
Strålkastare H&V
Bakljusen H&V
Torkarmotor

och lite mer smått och gott

Har även en 340 -87. en skrotbil.

Bilen och sakerna finns i storuman, västerbotten.
Skrivet av: Snajdarn
« skrivet: juni 10, 2009, 19:23:33  »

....och om du har främre kofångare med fästen. Min var lite intryckt i mitten fram. Ett baklyse trasigt bak också. Får göra en lista kanske. Köpte bilen för 2 dar sen och redan inne på forumet.
Skrivet av: Snajdarn
« skrivet: juni 10, 2009, 19:16:21  »

Storuman såg jag. Är ju inte så långt...
Kan va intresserad av lite mer prylar. Kanske får titta förbi nån dag. Är ju inget avstånd från Ume.
Skrivet av: Snajdarn
« skrivet: juni 10, 2009, 19:14:37  »

Var bodde du sa du? Var sugen på kylaren om den håller tätt och om du bor hyfsat nära. Dvs övre delen av Sverige...
Skrivet av: Andreas S
« skrivet: juni 09, 2009, 21:45:05  »

Jag har hittat och köpt strålkastare på bilskroten i Ängelholm. Tack i alla fall!  :)
Skrivet av: Slevva
« skrivet: juni 04, 2009, 00:24:03  »

Har mailat dig ang kylaren

Tackar så mkt hoppas den passar då blire att invenstera den till min ^^ :D
Skrivet av: Wiklundo
« skrivet: juni 03, 2009, 22:15:43  »

Jag tror säkert dem passar. Ska fixa bilder tills imorrn!
Skrivet av: Andreas S
« skrivet: juni 03, 2009, 20:02:29  »

Jag letar efter ett par strålkastare till min volvo 360, en 87a. Mina blev inte godkända på besiktningen, de lyser för svagt. Reflektorerna är matta och jag har fått rådet att byta ut hela strålkastaren.
Jag är rätt ny på det här - passar dina min bil (är osäker på om det är ngn skillnad på årsmodellerna)?Hur är reflektorerna på dem? Vad vill du ha? Jag bor i Skåne så om vi gör affär behöver jag be dig att skicka dem till mig. Har du möjlighet att skicka en bild på dem så vore det super!
Min e-post är andreassvanberg@hotmail.com
Med vänlig hälsning! Andreas
Skrivet av: Wiklundo
« skrivet: juni 03, 2009, 11:20:56  »

Har mailat dig ang kylaren
Skrivet av: Svegglan
« skrivet: juni 02, 2009, 23:50:39  »

hur är kylaren i skick och hur mycket vill du ha för den ? =)

Passar den på min volvo 360 -88 ?

Finns två storlekar, kan inte du mäta cellpaketet Wiklundo ? :P
Skrivet av: Slevva
« skrivet: juni 02, 2009, 23:41:24  »

hur är kylaren i skick och hur mycket vill du ha för den ? =)

Passar den på min volvo 360 -88 ?
Skrivet av: Wiklundo
« skrivet: juni 02, 2009, 22:16:16  »

Jag tänkt allt sälja allt jag har innon volvo 300.
Det är inte så mycket men det är en del grejor.

Strålkastare till 360 H & V
Baklyktor till 360 H & V (passar även till 340)
Växellåda från 340 -87 5-växlad
Torkarmotor
Kylare, stor
Kräningshämmare + frambalk
b14, inte helt komplett
b200f, komplett med motorfästen och borsch insprutarsytem (alla kablar och boxen) även mätarhuset från den motor följer med.

Och min fina volvo 340 -84 den som jag har som profilbild. har gått ca17500 mil.
inge fel startar alltid. måste ses




Å så har jag en hel del små saker med.


Är någon intreserad är det bara att höra av sig. kan fixa bilder om så önskas