Skrivet av: Stormen
« skrivet: juli 21, 2009, 19:38:46 »Kan nog skramla fram ett jag annars.
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)

Har mailat dig ang kylaren

hur är kylaren i skick och hur mycket vill du ha för den ? =)
Passar den på min volvo 360 -88 ?


