1
Projekt / Re:Monster 360 från Finland
« skrivet: december 13, 2006, 19:30:41 »Det har inte hänt mycket med 360. Ja har jobbat med 760 Turbo -88. Jag köpte en 760 Turbo -84 och tog motor (B23ET) till -88:an. Jag har också köpt BMW 525 tds ZF växellåda, 50mm HKS style wastegate, Boost Controller, SSQV, Garrett GT40 turbo, in 58mm ut 62mm A/R 0.94 och 600 * 300 * 76 mm intercooler till 760. Jag har också bytt växellåda i min bruksbilen 960... I höst fick jag ingen garage så inget händer med 360 på ett tag.Och vinter...... tror att den är körklar i höst...
Nu är det höst.....


Och jag vill inte visa alla delar innan bilen är färdig, tror att den är körklar i höst. Har köpt t.ex. 40kg polyester och just nu gör jag glasfiber delar till bilen.
Ny T6 motor, Supra växellåda etc etc. Igår fick jag nya bromskivor. 


