Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.


Meddelanden - hellebjork

Sidor: [1]
1
Övrigt / Re:Köpa 340/360
« skrivet: oktober 16, 2004, 19:51:45  »
Då skulle jag köpa en Volvo 360 GLT -86. Den har en b200 insprutarmotor på 118 hk.

Är den diffad?

2
Övrigt / Köpa 340/360
« skrivet: oktober 16, 2004, 09:31:38  »
Ska köpa en 340 eller 360 och åka med i vinter, men vet inte ett skvatt om dom.

Vilken modell är det som gäller? Desto bredare desto roligare. Helst insprutare också.

Sidor: [1]