1
Övrigt / Re:Köpa 340/360
« skrivet: oktober 16, 2004, 19:51:45 »Då skulle jag köpa en Volvo 360 GLT -86. Den har en b200 insprutarmotor på 118 hk.
Är den diffad?
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Då skulle jag köpa en Volvo 360 GLT -86. Den har en b200 insprutarmotor på 118 hk.