1
Teknik / Hur mkt effekt får jag regbes min 343-81 med?
« skrivet: oktober 05, 2010, 07:34:41 »
Hej,
Jag har nyligen blivit ägare till en gammal pärla, en 343 med b14 & manuell fyrpetad låda.
Får jag byta till en b200 till exempel och bara åka in till bilprovningen för regbes?
Eller måste sfro blandas in en sån gång?
Kort sagt vad är effektgränsen i min 343?
Mvh
Pontus
Jag har nyligen blivit ägare till en gammal pärla, en 343 med b14 & manuell fyrpetad låda.

Får jag byta till en b200 till exempel och bara åka in till bilprovningen för regbes?
Eller måste sfro blandas in en sån gång?

Kort sagt vad är effektgränsen i min 343?
Mvh
Pontus
