1
Projekt / SV: tja bygger en A-taktor av en volvo 340 GLS
« skrivet: augusti 24, 2015, 23:41:39 »
se har man också byggt en 240 till traktor 
och fått tag i någon sort gammal pärla volvo 480, som stått i garage 10 år och endast gått 9000mil bra för att vara en 88

och fått tag i någon sort gammal pärla volvo 480, som stått i garage 10 år och endast gått 9000mil bra för att vara en 88

den så kallade 340 a traktor har blivit ståendes, och som det ser ut så blir den det något år framöver, bil körkortet börjar närma sig och traktor tiden börjar ta sitt slut, men vad tycker ni jag ska göra med 340in, göra bil av han eller helt enkelt göra klar han som traktor och sälja han

men kan inte besiktigas före september
vad kör du för 340 mattias en ombyggd eller helt orginal?


vad är felet låter som den får dåligt med soppa eller baktänder
dessutom va man med om moppe olycka för två månad sedan taxi körde rätt in mig när jag åkte 30 så jag man har haft lite kämpigt nu senaste tiden 
