Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.


Meddelanden - reimertz

Sidor: [1]
1
Mycket fin på insidan, nästan mint-condition.
Detsamma gäller motorrummet.


2
Hade nog kunnat tänka mig att betala litegrann för besväret också.

3
Det är såhär att jag har fått en skattebefriad Volvo 360(True story).

Tyvärr gick den inte igenom besiktningen idag och därför funderar jag på en lösning som funkar då jag ska åka utomlands i fyra månader.

Jag tänker såhär. Om jag kan hitta någon som gillar att mecka med bilar, mer specifikt, kan svetsa, så kan jag tänka mig att betala för alla materialkostnader, ombesiktning och försäkring under tiden jag är borta. Som betalning för arbetet får man ha bilen till i slutet av Juni, helt gratis.

Någon som kan tänka sig vara intresserad av en sådan uppgörelse?
Dock måste allt lösas inom nästa vecka, då jag åker den 29:e!

Jag vill inte skrota denna gamla pärlan! :)





4
Framvagn/Bakvagn / Volvo 360 med höger bakhjul fast, behöver hjälp asap.
« skrivet: september 15, 2016, 15:55:36  »
Hej allesammans,

jag åkte igår ner till vimmerby med släp för att hämta en volvo 360 som stått stilla i 4 år.
Trodde det skulle gå bra, men nu är höger bakhjul fast. behöver egentligen komma iväg idag, någon som har
något tips på vad det kan vara som krånglar?

Vänster bakhjul snurrar fint..
bild: https://drive.google.com/file/d/0B2_QL61uZfrMOTBFUVUyaTBXYzA/preview



Sidor: [1]