1
Framvagn/Bakvagn / SV: Bromssköld 360
« skrivet: juni 09, 2017, 21:25:19 »Inte så svårt att knacka till en egen faktiskt. Eller kör utan. Har inte sett nya till salu i Sverige i allafall.
Kolla här för bilder på min hemknackade sköld.
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=574.msg85008#msg85008
Om du vill kan jag scanna in mallen jag använde så du kan skriva ut och märka upp på en egen bit plåt.
Det skulle ju vara toppen om du ville göra det
