Författare Ämne: Hjälpsam 345-ägare  (läst 2609 gånger)

Roffen

• Medlem
  • Antal inlägg: 121
  • 360 GLST -84
    • Visa profil
Hjälpsam 345-ägare
« skrivet: december 29, 2005, 01:27:07 »
Jag var ute o sladdade lite ikväll på Gallopfältet i Täby. Jag och några polare kör som en liten tävling som går ut på att man ska åka o snudda i en snövall så länge som möjligt. Efter att ha värt där med dom så tänkte jag att jag skulle åka o smygträna lite själv... det gick inte lika bra.. jag hade min brorsa och hans polare i baksätet så 360n uppförde sig lite annorlunda (röven släppte inte som vanligt) så det gick lite mer rakt fram än vanligt :P.

Vips så satt jag där i snövallen.

Efter ett tag så rullar en röd 345 uppp bredvid mig och undrar om jag vill ha lite draghjälp. Hjälpen togs tacksamt emot så jag slipper ringa polarna o säga att dom måste komma o hjälpa mig.

När jag väl är loss så snackar vi lite och jag får veta att han tidigare haft en 360. Jag frågar givetvis om han är med i klubben. Det är han inte. han sa att han vart inne o kolla några gånger men aldrig blivit medlem.  Han sa att han skulle nog kika in igen o teckna medlemskap :D

Ett gott slut på en rolig kväll!

300-ägare äger!
Han som har mest pryar när han dör vinner!

Gulbrandsen_Racing

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Hjälpsam 345-ägare
« Svar #1 skrivet: december 29, 2005, 05:00:25 »
ja, finnes virkelig folk som gidder og hjelpe andre.
Men selvfølgelig, det må jo være på grunn av bilen.. Alle vet jo at man blir ekstremt blid og glad når man setter seg inn i en 300 :D :P
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F