Hej David, tack, kul att ha hittat klubben!
Min "vision" av bilen ser ut som följande:
Inredningen behålls org, förutom att baksätet tas ur, ersätts av en klädd aluplåt mot bagaget (för ljudisoleringens skull) Framsätena ersätts av Sparco/OMP eller Recaro sportstolar, där normalt sett Recaro står skrivet (nackstödet) ska det i vitt stå "360", vevmekanismen till rutorna i bak tas bort, dörrarna lättas fram/bak, antingen tar jag motorn från en 740 GLT 16V, 155 hästaren, eller trimmar min B200 E. Glasfiberhuv låter vettigt...backspeglarna ersätts av små F1-speglar, takluckan kan jag få gjord av kolfiber. Jag har ju skinnsäten, så om mina planer kommer igång, ska dom konserveras och ställas undan för framtida bruk. Väghållningen måste ses över, ngt lägre, samt en aning hårdare, mer behöver den inte....
Mvh
Risto