300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Det är 10mm sexkant bultar på din, tror brytpunkten var -86.Kolla i Haak's projekttråd, tror det var han som trixade ut diffklumpen över röret.
Citat från: FREJ skrivet september 26, 2007, 21:01:31 Citat från: Haak skrivet september 26, 2007, 12:59:56 Sru løs boltene mellom girkassa og diffen. Sett så et spett in under bakakselrøret og oppå girkassa da får du bendt kasse/diff så mye ned at du bare kan trekke diffen ut bak under bakakselrøret. Er ikke vanskelig Det lät våldsamt Diffen måste ju dras av från splinesen på växellådans utgående axel innan man kan bända nåt?Du setter spettet oppå girkassa og holder girkasse/dif nede og bare drar den rett ut. Spettet er IKKE oppå diffen. Du kan få en annen person til å holde i spettet eller sette en domkraft under. Jeg syns domkraft fungerer best, får du må ta i litt
Citat från: Haak skrivet september 26, 2007, 12:59:56 Sru løs boltene mellom girkassa og diffen. Sett så et spett in under bakakselrøret og oppå girkassa da får du bendt kasse/diff så mye ned at du bare kan trekke diffen ut bak under bakakselrøret. Er ikke vanskelig Det lät våldsamt Diffen måste ju dras av från splinesen på växellådans utgående axel innan man kan bända nåt?
Sru løs boltene mellom girkassa og diffen. Sett så et spett in under bakakselrøret og oppå girkassa da får du bendt kasse/diff så mye ned at du bare kan trekke diffen ut bak under bakakselrøret. Er ikke vanskelig
Citat från: Stormen skrivet oktober 04, 2008, 17:12:15 Det är 10mm sexkant bultar på din, tror brytpunkten var -86.Kolla i Haak's projekttråd, tror det var han som trixade ut diffklumpen över röret.Min -87:a har sexkant så det verkar stämma så långt..Haak var det ja.. han har beskrivit det i min projekttråd oxå:Citat från: Haak skrivet september 27, 2007, 09:06:59 Citat från: FREJ skrivet september 26, 2007, 21:01:31 Citat från: Haak skrivet september 26, 2007, 12:59:56 Sru løs boltene mellom girkassa og diffen. Sett så et spett in under bakakselrøret og oppå girkassa da får du bendt kasse/diff så mye ned at du bare kan trekke diffen ut bak under bakakselrøret. Er ikke vanskelig Det lät våldsamt Diffen måste ju dras av från splinesen på växellådans utgående axel innan man kan bända nåt?Du setter spettet oppå girkassa og holder girkasse/dif nede og bare drar den rett ut. Spettet er IKKE oppå diffen. Du kan få en annen person til å holde i spettet eller sette en domkraft under. Jeg syns domkraft fungerer best, får du må ta i litt