300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Men om man köper topp+kam från t.ex. 740 som har fördelaren på toppen (dom flesta i alla fall) då måste det väl vara hål i toppen, finns det pluggar till det eller?
Om man har en gammal stötstångare, då har man väl kammen i blocket..eller?