300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
jag köpte mig ett par fin fina 6x9er idag som jag ska sätta in i hatthyllan.nu är det bara ett litet problem, vet någon hur man får lös den i en sedan?
lag deg kasser, eller spacere til 6x9'ene.. for det er vel hull til høyttaller orginalt?
Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet maj 24, 2006, 19:36:52 lag deg kasser, eller spacere til 6x9'ene.. for det er vel hull til høyttaller orginalt?ja det är hål i hatthyllan, dock bara till 4" högtalare. så jag måste såga upp större hål. eller ni som har satt dit 6x9er, hur har ni gjort?
Citat från: perra__ skrivet maj 25, 2006, 12:14:15 Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet maj 24, 2006, 19:36:52 lag deg kasser, eller spacere til 6x9'ene.. for det er vel hull til høyttaller orginalt?ja det är hål i hatthyllan, dock bara till 4" högtalare. så jag måste såga upp större hål. eller ni som har satt dit 6x9er, hur har ni gjort?Ta en sponplate og lag et stor hull, så bruker du den som spacer mellom hattehylla og høytaleren.