Känner att jag måste dela med mig av min sorg nu.
Jag har verkligen tyckt att det varit otroligt roligt med alla nya små och stora projekt som vuxit fram i klubben den senaste tiden. Kul när det växer upp projekt i klubben med smak för prestanda etc.. allt från stora turbos till mindre turbos och massa sprit eller marinmotorer med Megasquirt mm..
Därför känner jag nu stor sorg över de projekt som läggs ned i förtid innan de är klara. Har ingen att klaga på för detta, alla har säkert sina skäl för det. Tycker bara att det är tråkigt, för oss som följt byggena och för klubben i sig som står och faller med alla sina olika medlemmar.
En hyllning till legenderna:
- Ason som inte rådde för det abrupta slut som R-sporten fick på isen:
R-sporten- Nemesis som alltid inspirerat mig! Vässad sugis..
- T08R som hade nåt stort på gång, "350-400 driftsäkra hästar"
T08R 360 2,5T 16V- Spritis som med stor glädje smiskat div. bilar på strippen med sin vita rostburk utrustad med Spritis patenterade maskineri och en rejäl skvätt E85:
E85 POWER[/list]
Jag hoppas på återfall från nån av legenderna i framtiden! Hoppas är det enda vi kan göra, samt visa dom vart skåpet ska/skulle stått

Dessutom glädjer jag mig åt alla i skrivande stund pågående projekt som lever och frodas på forumet, de behöver ingen närmare presentation! De är alla en del av vår vardag!
Länge leve 300 Power!