orkar inte leta genom det där nu=).
Btw.Var å kollade på en gammal ur-quattro idag.Haha blev ju hyffsat förvånad när det visade sig att det var en bekant som ägde den.Nu var det så att jag vet att han är gammal biltjuv mm så kom vi in på det där å jag frågade lite om vad han hade.Och det visade sig att han hade hela tomten full med "gammalt" mer lr mindre lagligt skit,Så jag passade på att lura av idioten 2 st MDS 4-kanalers classic steg och ett gammalt gammalt DLS X 810 steg mot en icke fungerande polisradio haha.Gick runt där å tittade lite i bodar å så och hittade en esab migsvets,en esab tigsvets,ett gammalt gasaggregat,2 st garret svinstora turboagg,en mer lr mindre komplett b230 rallymaskin,1 st lysholm kompressor modell stenålders och det bästa av allt!.En rootskompressor modell weiand 8-71 med massor av drevsatser i kartong!!!.Han ville bli av med allt så fort som möjligt så allt hamnar nog strax i min ägo.Sen jävlar blir det bygga av.
Även om detta är internet och ett öppet forum så berättar jag detta i förtroende för er.Vet precis hur fel det är att köpa stöldgods (även om jag inte vet vad som är och inte är stulet även om allt är nästan gratis).Men det är fan synd att slänga allt på tippen som han tänkte göra först.DÅ allt han hade var omöjligt att spåra å då aldrig kan komma tillbaka till sina ägare så kan jag lika gärna "ta" skiten av han tänker jag.
Med detta sagt så ber jag er att inte komma med moralpredikningar lr nåt för jag vet redan vad det handlar om å vad jag sysslar med!.Vad säger ni andra här då!?,Köpa skiten istället för att låta han slänga skiten lr ringa snuten!?....
MVH//