På onsdag så gäller det... Dagen D.....
Då ska jag besiktiga min sport coupé.
Inte Om utan NÄR den gått igenom... då kommer det att hända grejjor.... Allt är klart för webrarna .... Bakaxeln är snart diffad.... Vikten ligger på 1040kg nästan 50/50 fram/bak, målet är under 1000kg vilket inte är så svårt...
Is däcken ligger på fälg ...
Snart är det bara isen som saknas ...
