Volvo 360 GLT från 1986 slumpas bort, i sitt nu håriga, på vissa håll, smått buckliga men fungerande utförande. Nyligen besiktad utan anmärkningar. Extraljusen säljs inte med, dom har gett mig så mycket glädje att jag måste ha kvar dem. Detaljrika bilder och film finns vid behov.
http://wezzli.mine.nu/upload/_MG_4854.jpgFordonet är på inget sätt fräscht eller fint men fungerar bra om man nu inte har något emot kopplingar med missljud som liknar ihjältrampandet av en medelålders höna. Vill man ta reservdelar, plåt eller mekaniskt så finns det mycket som går att använda. Vid köp medföljer inte bara bilen, utan även all respekt som den samlat på sig under året.
Jag kommer byta bruksbil och kommer därför ställa av den för att få tillbaka skatten eller om jag får ersättning för skatten som är kvar så säljs den mycket billigt, fortfarande i trafik, detta för att slippa skuldkänslorna som uppkommer vid skrotning. Hade varit gott att se den i diket några år från nu.
Bilen finns i Piteå och finns det nu mot förmodan någon som är intresserad av bilen så är det ju bara slänga iväg ett privat meddelande eller ringa mig på 0730653242.